Szó - játék

 2012.07.15. 00:53

Első kör

Találkozás
Empátia
Nyitottság
Kreativitás
Inspiráció
Önkifejezés
Önértékelés
Színharmónia
Kényelem
Esztétikum
Trendi
Szupermenő
Találkozás

Második kör

Találkozás - Az életben vannak nagy találkozások. Találkoztam a tükörképemmel. Kínosan mosolyogtam, és bemutatkoztam neki. Lehet,hogy nem teljesen jó az önértékelésem??

Empátia  - Empatikusnak lenni kifizetődő.Tök ciki hogy soha semmi nem jut eszembe ezen kívül. Te meg tele vagy ötletekkel? szerinted kettőnk közül ki járt jobban???

Nyitottság  - Elegem van abból, hogy nyitott vagyok. Vagy túl nagy lendülettel ütközöm a körülöttem lévő zárt emberekbe, vagy átsétál rajtam valaki.

Kreativitás  - Ha gyerekként elmagyaráztam, hogy matekból egyest kapni a bátor polgárpukkasztás egy bizonyos kreatív formája, senki nem nézett jó szemmel rám. Most művész vagyok. Ma ebből a kreativitásból élek.

Inspiráció  - Kéne valami inspiráló. A Szixtuszi kápolna freskói:épp nekem való. Megyek és kimeszelem az előszobát.

Önkifejezés  - Itt az idő, hogy előtérbe kerüljön számomra is az önkifejezés. Belefáradtam,hogy rajtam kívül mindenki más csak magát bámulja, ahelyett, hogy inkább velem törődnének.

Önértékelés  - Értéktelen vagyok. Értéktelen vagyok. Értéktelen vagyok. Ön értékelne, kérem, hogy legyen végre egy kis önértékelésem?

Színharmónia  - Szeretnék egy lila felsőt. Jó lenne egy új szabású gatya. A zöld szín szuperül állna a lábamon... Tegnap egy buliban levertek egyet. Most lila a szemem alja. Zavaromban hanyat estem és elszakadt a gatyám. Aztán megállt a lábamon egy bringa, jól bezöldült a körmöm. Talán jobb lett volna, ha megelégszem az eredeti színharmóniámmal.

Kényelem  - Nem vagyok kövér, csak szeretem a tágas, kényelmes helyeket a hatalmas lelkemnek.

Esztétikum  - "Szép az, ami érdek nélkül tetszik."- szerintem ez az idézet nagyon szép. A saját érdekedben hallgass rám, az én esztétikai érzékem sosem csal.

Trendi  - A különböző trendek megjelenése sokat segít a modern társadalmak megfelelő alrendszereibe való komfortos beilleszkedésben. Még jó, hogy a nagymamám idejében ilyen nem volt. Ha tudta volna mi a valódi komfortszintje, az tönkretette volna gyermekkorom legszebb nyári szüneteit.

Szupermenő - Magyarországon a nők jogai mindig fontosak voltak. Az egész világon csak nálunk van akkora szabadság, hogy szupermeNŐ.

Találkozás  - Az életben fontosak a nagy találkozások. Ma találkoztam a tükörképemmel, de nem szóltam hozzá. Visszavontam a vetítéseimet, és kiderült, hogy TE vagy a másik, akivel beszélek.

Harmadik kör

Amikor a tervező találkozik a megrendelővel, fontos,hogy már az első pillanatban kialakuljon a bizalom. Mindez a szolgáltató feladata, neki kell megfelelő empátiával rendelkeznie. Nyitott , őszinte kíváncsisága a megrendelőt is megnyitja. Az alkotói folyamat kreativitása akkor a leghatékonyabb, ha látszólag összeférhetetlen dolgokat is bátran egymás mellé engedünk. A jó művész számára inspiráló lehet a sok új ötlet összerendezésének lehetősége. Az önkifejezés ekkorra már kölcsönös fázisba lép, hiszen az alkotás megszületéséhez közös pontokat kell találni a látszólag teljesen különböző emberek gondolkodásában. A közös munka során az önértékelés egyre pontosabb, élményszerűbb lesz. A megfelelő színharmónia megtalálása már az a folyamat, ami az ötletet megfelelően adja vissza a külvilág számára is. A kényelem a formatervezés elsődleges szempontja. Ha jól sikerült az együttműködés, a ruha és tulajdonosa együtt teljesednek ki az esztétikai élménnyé. A trendek ismerete szabályozza a feltűnőség helyett az egyedi kibontakozását. Szupermenő lehet az eredmény, ha minden a helyére kerül. A találkozás célja az, hogy a horható művészet segítségével újabb és újabb izgalmas találkozás felé vigyék annak szerelmeseit.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagblog.blog.hu/api/trackback/id/tr554657164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása